Friday, September 18, 2009

Welcome

Blog ini dicipta utk mngabadikan kenangan pahit manis perjuangan kami,
pejuang2 SRG, server My2 Travian...

Menang atau Kalah WW kita, bukanlah tujuan kita menerbitkan blog ini...
Victory yg dimaksudkan adalah kejayaan SRG mnjadi kuasa besar di region SW yang digeruni oleh kuasa lain yang mnjadi kebanggan kita bersama, SRG - The Power of SW...
Tujuan blog ini diutarakan kerana kami ingin mnyingkap belbagai knangan pahit manis spanjang kegemilangn SRG dan myingkap plbagai crita yg tdak diketahui oleh ramai warga2 SRG...
Kmi cuba meleraikan kekusutan yg mnyelubungi SRG slama ini...

Sbarang komen, amat dialu2kn, atau anda juga ingin berkongsi pngalaman bersama kami..
Sudi2kan lah smoga blog ini bakal mnjadi knanagn slama kita inginkan...

Diucapkan Slamat Datang,
dan marilah kita sama2 menyelami SRG...

Regards,
Shah

12 comments:

  1. Ganas...ganas...shah...letaklah profile jing lagi..cian dia..dahlah bersara awal coz bz ngan real life..huhu...

    LordJing SRG forever........

    Peace......zooom

    ReplyDelete
  2. Ok2..
    dah masuk dah...
    Tq sbb remind kan..
    klu tak berthun pulk Jing tak tegur aku,...
    hhehehhe

    By the way, who are u?
    What ur MY2 ID?

    ReplyDelete
  3. apa2 pun..tahniah pada semua yg masih setia mempertahankan SRG..aku pun still berjuang utk kemenangan kita..cuma satu yg aku nak tau..SIAPA FANTASY??

    pejal
    SRG-5

    ReplyDelete
  4. Fantasy leader ally Clncy tu..
    Nper Pejal?

    Shah

    ReplyDelete
  5. fantasy tu kira mcm anak buah aku di SRG-1
    bila aku keluar buat mission untuk wing SRG-5 and SRG-7 aku bg dia jadi co-leader

    Clancy

    ReplyDelete
  6. hermm..Fantasy pun agak hebat jugak dalam menyumbang kepada kemenangan SRG..just dia tak disebut dalam journal historic of SRG ..salute to him..he protecting me dari dulu...(thanks bro!)

    who is MEMBAKUT?? (dia nih pernah gasak aku dengan 12000 troops)

    who is EN AMRAN?? (still remember,clancy pernah warned aku sebab nak serang dia..hehehe padahal,dia dok gasak aku bagai nak rak..huhuhu..)

    where are they??

    pejal
    SRG-5

    ReplyDelete
  7. sedikit tambahan..
    ada maklumat tidak berapa tepat la sha...


    sebenarnya,
    nama division utk WW alliance,and nama div.sw dll dicadangkan oleh GWTS(shalique)...
    HC2 lain xsetuju,tp terima jer...
    sbb sudi terima pandangan saudara SW kami.

    pembetulan di situ..
    terima kasih

    ReplyDelete
  8. apsal korang x serang ronin punya ww?pelik la sebab diorang punya ww x penah kene serang.. mcm diorang yg buat propaganda supaya sw,se ngan nw perang sesama sendiri

    ReplyDelete
  9. naper takde citer pasal king ed? atau i terlepas pandang?

    ReplyDelete
  10. tgk profile chibeg87 weyy, x sangka sha org camtu.. zzz

    ReplyDelete