Thursday, October 1, 2009

eMfR smaller than SRG ??? really?

*SRG have 76.64% more player than MATRIXXX that support his WW*MATRIXXX only have 29.13% more population than SRG that support his WWso what would you think about this fact?still unfair? POPULATION DOES NOT SHOW HOW BIG YOUR ARMYIF YOU STILL DOESNT BELIEVE THIS FACTREAD ALL BATTLE REPORT IN THIS BLOGAND YOU WILL KNOWWHY SRG SO BRAVE TO FIGHT 3 REGION ALONEIT IS NOT AN UNFAIR WARSRG approximately equal to eMfR...it is a balance war...andIT IS A GREAT WAR

This is taken from HangJebat Blog...

Halo, dude...

Sblum SRG merger,
brapa aja ally yg SRg ada?
SRG, SRGI dan SRG II..
Apa yg kami ada hari ini adalh kerana kami bersatu,
so family SRG disertai oleh mereka yg mnentang Div.
Kami adalah satu keluarga SRG skrg...

Face this fact !!

How DIVISION treat us?
U r the want who make we r today..
So stop make ur own conclusion

Tq.

(hmm...say about neutral ha? )

20 comments:

  1. im neutral... and my post are based on week news... this is week 52 so wake up dude

    ReplyDelete
  2. aiks..mmg da 3..tp backup kowg ramai..mcm srglover,hitech dll..and kowg yg bykkn wing kowg dlu..mcm mftf ronin still mcm dlu..cma enwe ja tmbh 1 wing..lgpn aku batalkn PTA sbb nk fun dlm game ni..aku xsuka tikam dr blakang..baik kita war tru ja...

    ReplyDelete
  3. tp backup kowg ramai
    << yg ni lpas Div.SW tukar balik pada SRG

    lgpn aku batalkn PTA sbb nk fun dlm game ni..aku xsuka tikam dr blakang..baik kita war tru ja...
    <<< hehhehhe, DIV ngaku nak fun ja..
    yg lain tu jadi pak turut dia ?
    <<< apa yg korg buat, tak tikam dari blkng ka?
    mula2 ajak WW SRG duk satu ally, sbb apa?
    nk intai def kitorg?


    and my post are based on week news
    << try tgk pnyataan u balik
    << komen u tak nmpk neutral, so ngaku ja u pnyokong Div, jgn berlindung di balik terang..


    Aku ni pngikut SRG ja,
    aku tk berapa thu sgt pe DIV dah buat pada SRG.. tapi yg aku tahu, sokongn pada SRG bertambah besar slaps Div SW tukar pada SRG balik, sbb diorg tak suka apa yg DIV buat.
    Mcmmna SRG dapat hmpir kesemua sokongn dari SW, sbb kami tak suka DIV.... tu yg aku thu.

    Smua thu DIV yg mula singkirkan SRG dari family DIVISION, so skrg kita dah tahu, diorg SAJA buat gitu sbb nk have fun war.. gitu erk?

    Lagi satu korg masuk sini kutuk2 kitorg..
    Tk tgk ka ni blog rasmi kitorg...
    Dah jlas dan nyata dedicated to SRG, so nak masuk tu biar la beradab, try bndingkan apa yg SRG followers kata kat blog korg, dan apa fanatik DIV kutuk kat sini.... itu dah nmpk DIV ni disokong oleh org yg macmmna,...

    Pada Folowwers SRGies, aku nk nasihtkan, jgn ikut act diorg, Biar ja diorg nk kutuk maki kita... yg ptg kita tak cam diorg..

    Sha, Tq sbb create blog ni, bg SRGies paham apa yg berlaku... tapi blog ni kurang latest news, cuba ko korek lagi... jadi fully reporters ...kekekek

    SRGies, kalau kita kalah pun, kita bangga sbb bersatu mnentang musuh... Aku bngga dapat fully support dari smua region SW.. caya lah..bukn kerja senang ni...

    Buat Shah, cpat2 la naik WW..
    kitorg dah malas nk layan kerenah DIV ni...

    Gd luck, Shah

    Slm,
    SRG no1

    ReplyDelete
  4. zzz sila maafkan kurangnya adab para ahli MATRIXXX tetapi hanya segelintir yang macam tu.. srg blog kurang latest news? ekekek ko tak taw.. aku yang reporter matrixxx vs srg pon tahu... sha dah kumpul byk report tapi sampai sekarang masih tidak tahu tujuan dia.. mungkin time dia post nanti sekali seratus repot.. sape tahu.. ekeke ape2 pon aku ni follower blog ni... lagipon lepas s2 abes.. yang akan ada hanya 2 blog ni je tok tatapan masa hadapan.. so behave all player.. dont lets your hates control your mind.. if not better you silent and read report lor hahaha

    ReplyDelete
  5. sha better ko buat pop up comment cam blog aku tu.. pasal dia tak kan ganggu blog page reload.. masalah ini akan timbul jika akan datang blog ko berat nak loading ke ape.. so dgn buat camtu reader tak perlu refresh blog setiap kali komen

    ReplyDelete
  6. baik war jew ni main sim city buat ape..
    xxxx

    ReplyDelete
  7. wakakkaa..sedeynya...aku cma ckp bg dri aku ja..hmm sowi la..emo plk dlm game..hehehehe..

    ReplyDelete
  8. please use malay language in your blog writing...your english is bad...it hurt my eyes seeing it...hope you can accept this harsh critics...(ko marah je ko skeaping london yer...)

    ReplyDelete
  9. Tak perlu bergaduh atau bertengkar ttg siapa yang tikam siapa.... Teruskan jer Saki Baki Masa indah yang ada nie... lepas ni dah takde My2 yang skang nie.... WOW MATRIXX semua dah kejong kan... SRG laa menang kiranya nie... HaHaHa Betul ke Tanggapan & Perancangan SRG.

    ReplyDelete
  10. Lupa Nak Tunjuk Hammer Aku Nie... Tapi Malas Nak serang Lagi... Aku tunggu WW SHAH Naik lvl 90 Keatas... Baru besh skit :p

    Jumlah x x 82085 x x 19501 1000 8599 0 0 1

    cukup ke nak LANGGAR WOW (-49|-163)

    Misterinye Aku Nie :p

    ReplyDelete
  11. betol ke? wah tak sabar nak tunggu report dari kau nanti... ape2 hal igm aku la selepas abes askar kau

    ReplyDelete
  12. (-49|-163)

    kg mne 2..??

    ReplyDelete
  13. HeHeHe Sajer je tuh... Paham-Paham la ek.. kat SW siapa jer ade WOW lagi? Lambat Sangat SW naikkan WOW... lvl 80 pun belum... Aku follow Serangan Natar lvl 90. Aku tak bantu eMfR tau!! aku cuma tolong Puak Natar Langgar WW tu :p

    ReplyDelete
  14. Jumlah x x 82808 4089 x 19754 813 8665 0 0 1

    Sempat ke nak cukup kan 10k cata nie

    ReplyDelete
  15. hehe..asal ram mkin kureng.???

    ReplyDelete
  16. sebab crop :( tak perasan kg simpan ram tu tanaman kat jelapang dah habis... uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak sempat nak buat balik... tarbil dah Q panjang kat bengkel... :( uwaaaaaaaa

    ReplyDelete
  17. haha....ko sempat lagi la nak recover ko punye pelantak 2...sbb shah lagi sebulan kowt baru dpt capai level 90 :D...

    klu crop da teruk sgt better ko balun je skrg...kan cata ko plak mati hehehe

    ReplyDelete
  18. HeHeHe... dah undercontrol.. :) kalau skang bantai shah.... tinggal matrixx jer... tak besh nanti... biar SRG bangunkan & pump deff dan habiskan sebanyak masa yang mungkin kat situ :) LVL 90 ok kot... aku cuma jadi back up natar wave lvl 90

    ReplyDelete